HTML

Madaraim

A kertünkben és a kertünkből élő madarakról esik itt szó. Nem túl tudományosan, inkább, ahogy én látom őket. Persze már a kicsit tágabb környezetemben is figyelem a tollas népet. Mert szerencsére van még olyan hely, ahol ezt megtehetem.

Friss topikok

  • Aromo: Örülök, hogy tetszik ez a néhány szösszenet! Nagyon pihentető figyelni a madárnépet körülöttünk. A... (2010.04.21. 16:08) Sokminden
  • Aromo: @Susiené: Kérlek, írd meg nekünk, amikor megérkeznek a gólyák! (2009.03.11. 06:03) Télvége
  • Jégmadár: Örömmel jelentem,hogy nálunk ahogy illik a nevem napján felhangzott a gyönyörű pacsirtaszó.Na jó!M... (2008.02.26. 14:11) Népszámlálás
  • Jégmadár: Akkor az én cinkéimnek fejedelmi dolguk van mert nyers szalonnát kapnak és hústalant mert csüngőha... (2008.02.26. 13:59) Madárkarácsony 1.
  • Jégmadár: Az enyéimnek piros sapkája van és nagyon elegáns öltözete.Ő a nagy harkály doktor.Igazi mesebeli m... (2008.02.26. 13:44) A legújabb

Sokminden

2009.12.14. 14:51 Aromo

 Megint sokára írok újabb bejegyzést ide. Szégyellem, de annyi mindenösszejön, és mindig időből van a legkevesebb.

Persze a madárbambulásokat folyamatosan elkövetem azóta is. Nagy örömöt okoz a családomnak is, amikor egész nyáron a konyhaablakból nézhettük-hallgathattuk a cinkecsaládok trillázását. A szajkók továbbra is vidámparknak nézik a kertünket: ami csak feltalálható benne, azt körbejátsszák.

Persze hiányaink is voltak az elmúlt időszakban. Nem jöttek az őszapók, és elmaradtak a barátcinkék. Úgy sejtem, hogy vándorlásukban most éppen nem jártak felénk, vagy olyan időben, amikor nem láthattam őket. A törpeharkályt most csak egymagában láttam a telefonoszlopon, az utca túloldalán.

Viszont időnként vendégfellépést tart az orgonásban egy pacsirta. Mondjuk, csak gondolom, hogy az lehet, mert még csak az ágakon át láttam. Csak hallva simán csörgőkígyónak hittem, ami persze butaság.

Az őszhöz tartozik az a megfigyelés, hogy eddig szeptember végén, október elején láthattuk a vadlúdcsapatokat felettünk dél felé repülni. Idén Mikulás napján láttam az eddig egyetlen csapatot. Ezek szerint nem csak nálunk volt enyhe az ősz, hanem északon is, ahonnan jönnek.

Tegnap leesett az első hó. A cinkék két hete pörölnek velem, mert még mindig nem tettem ki az ennivalójukat. Mennem kell cinkegolyót szerezni.

Óriási köszönet annak a hűséges látogatómnak, aki néhány naponta felkeresi ezt az oldalt, talán reménykedve, hogy született végre újabb olvasnivaló. Köszönöm! Talán egyszer ír egy választ is, hiszen ő is biztosan lát madarakat...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madaraim.blog.hu/api/trackback/id/tr971597387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishold 2010.04.20. 14:58:58

Nagyon kellemes a blogod olvasni!
Biztosan versenyeztetned kellene a www.blogverseny.info oldalon :)
Mila

Aromo 2010.04.21. 16:08:17

Örülök, hogy tetszik ez a néhány szösszenet!
Nagyon pihentető figyelni a madárnépet körülöttünk. Az pedig külön öröm, hogy a gyerekeim is élvezettel lesik őket.
süti beállítások módosítása